Косівсько - Полянський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ст.№2

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

І.Вступ

 

 аналіз роботи методичного об’єднання вчителів початкових

класів та групи продовженого дня

 

              Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер.

Початкова школа – своєрідна Перша нота шкільного життя.

 Що може буть дорожче за дитя, якого любиш ти до забуття?

 Але піднять його на власні ноги – для цього треба все життя.

 

     Виконуючи закон України «про загальну середню освіту», запроваджуючи в життя завдання, розвитку школи, вимоги та завдання нового Державного стандарту початкової загальної освіти, методична робота планувалася на основі педагогічної діагностики колективу з метою підвищення кваліфікації, професійної майстерності кожного педагогічного працівника початкової школи, розвитку їх творчого потенціалу, досягнення позитивних наслідків в навчально-виховному процесі.

Аналіз проведеної роботи свідчить , що науково-методична робота здійснювалася цілеспрямовано і була направлена оновлення змісту запровадження в практику нових освітніх технологій.

   Протягом  2017 – 2018 н. р. вчителі молодших класів працювали творчо, наполегливо, ефективно, та результативно .

   Початкова школа продовжувала роботу над створенням умов для формування інноваційної особистості., здатної реформувати наше суспільство, духовну культуру, для створення моделі освітнього закладу, спрямованої на розвиток креативної особистості на засадах ціннісних орієнтирів та змісту сталого розвитку.

Члени методичного об’єднання продовжували впроваджувати в навчально-виховний процес інноваційці освітні технології з метою розвитку креативності молодших школярів.

 У шкільному методичному об’єднанні 8 вчителів початкових класів.

 Вчителі початкової ланки працювали над проблемою «Пізнання особистості, самовизначення учнів шляхом підвищення ефективності роботи класовода через особистісно орієнтовану систему навчання і виховання».

Проводилась велика робота по реалізації даного проблемного питання. Це: проведення засідань методоб’єднання  вчителів, впровадження нового елів початкових класів, проведення відкритих уроків з використанням інноваційних технологій та виховних заходів, проведення творчих звітів учителів, що атестуються, участь учнів у конкурсах і олімпіадах, виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально-матеріальної бази початкових класів у виставці "Воскресни, писанко!», робота з батьками.

У 2017 – 2018 навчальному році методична робота була спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти; застосування в інноваційному навчанні інтерактивних технологій; створення умов для формування ключових компетентностей учнів, педагогів; інтеграцію  у навчально – виховному процесі дітей з особливими потребами. Головним напрямком  у роботі методоб’єднання класоводи обрали модернізацію навчально-виховного  процесу шляхом впровадження інтерактивних технологій. Всі завдання методичне об’єднання реалізовувало через колективні, групові та індивідуальні форми роботи: захист моделі уроку; «У творчій майстерні колеги»; засідання за круглим столом; педагогічний консультпункт; робота психологічної служби;

Дискусія.

Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду проводилося шляхом опрацювання і реалізації основних положень нормативних і директивних документів про освіту; шляхом опрацювання новинок методичної літератури, проведення «круглих столів», семінарів з метою обміну досвідом; проведення творчих звітів учителів, що атестуються.

Було сплановано і проведено 5 засідань методоб’єднання вчителів початкових класів. На засіданні методичного об’єднання  розглядалися найрізноманітніші проблеми навчання і виховання. У період між засіданнями члени методоб’єднання проводили методичні тижні, індивідуальні та групові консультації для молодих вчителів, тижні педагогічної майстерності, тренінги.

Було проведено відкритий урок у 2 класі з музичного мистецтва на тему: «Музика малює картини природи». ( Вчитель Бужор Тетяна Олексіївна ). Вчителька довела, що потрібно гідно ставитися до музичного мистецтва . Під час засідання методичного об’єднання було показано проект « Як музика впливає на настрій людини ».

 Микуляк Т.П. у 3 класі провела урок з позакласного читання на тему: «Хай світом править доброта». Вона на уроці показала, що завжди потрібно творити добро. Добро – це не лише безкорисні вчинки по відношенню до інших , добро це те , що ми вважаємо правильним і те , що може нас зробити блищими до небес.

Кожним членом методоб’єднання протягом навчального року були проведені відкриті уроки з використанням  інноваційних технологій та виховні заходи.

Про роботу з обдарованими учнями свідчать результати участі учнів у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах. Учні початкової школи брали участь у конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика, прокласти стежину до розуму і серця кожної дитини надали змогу предметні, природничо-технічного напрямку «Колосок», тематичні конкурси малюнків, літературних творів, у яких учні початкових класів прийняли активну участь.

  • Конкурсі знавців природознавства «Колосок» (42 учні).

За результатами конкурсів учні нашої школи отримали грамоти, сертифікати, стали лауреатами та призерами.

Протягом року вчителі ознайомлювалися з досягненнями психолого-педагогічної науки, проводився огляд новинок педагогічної та методичної літератури.

Педагоги методоб’єднання вчителів початкових класів були активними учасниками творчої групи педагогів школи та школи молодого педагога.

Впроваджувалася наставницька діяльність учителя. Молодим колегам Митрюк О.М. надавалась методична допомога щодо моделювання уроків, ведення класної документації, вирішення педагогічних ситуацій, проводився аналіз та самоаналіз проведених уроків.

Аналіз роботи педагогів, членів методичного об’єднання дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливають із науково- методичної проблеми об’єднання, в основному виконано. У 2016 – 2017 н.р. успішно пройшли чергову атестацію: Ворохта В.П. (підтвердження І категорії).

У 2017 – 2018 навчальному році члени методичного об’єднання, виходячи з результатів діагностування, навчальних проблем, які повинні вирішувати вчителі початкової ланки, працюватимуть над вирішенням науково-методичної проблеми  «Формування і розвиток основних компетентностей особистості в початковій школі».

Виходячи з аналізу підсумків навчально-виховного процесу за минулий рік, методичне об’єднання в поточному навчальному році працюватиме над вирішенням таких проблем:

  • вивчення та впровадження у практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;
  • вивчення та впровадження у практику досягнень психолого-педагогічного досвіду;
  • вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроку, позакласної та позашкільної роботи;
  • оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів початкової школи;
  • виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально-матеріальної бази початкових класів; створення навчальних кабінетів відповідно до сучасних вимог;
  • розвиток оптимальної швидкості читання школярів початкової школи;
  • забезпечення формування вимог до сформованості обчислювальних навичок, навичок само – і взаємоаналізу, до грамотного письма та культури мовлення учнів;
  • ефективна робота з обдарованими учнями;
  • висвітлення власних педагогічних доробок у педагогічній пресі.

Раціональне поєднання колективної мудрості та індивідуальної творчості дає змогу віднаходити нові шляхи до вершин педагогічної майстерності за умов здорового психологічного мікроклімату у колективі, що ґрунтується на взаємоповазі, вмінні радіти за успіхи іншого і вітати те, що вирізняє кожного з – поміж решти, - самобутню творчу індивідуальність.

Методичне об’єднання вчителів початкових класів дбає про те, щоб школа була:

  • школою радості для учня;
  • школою творчості для вчителя;
  • школою спокою для батьків.

Кожного року вчителі початкових класів проводять тиждень педагогічної майстерності. Ця форма методичної роботи передбачає пропаганду передового педагогічного досвіду і ставить за мету впровадження педагогічних знахідок, ознайомлюються з кращими зразками педагогічного досвіду, нестандартними уроками та іншими формами навчально-виховної роботи.

   Завдання м/о на 2017- 2018 н.р.:

1. Роботу МО спрямувати на оволодіння учнями ключовими компетентностями, які передбачають їх особистісно – соціальний та інтелектуальний розвиток; вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності.

2. Поповнення «банку ідей» педагогічної творчості вчителів.

  1. Створення «банку» даних обдарованих учнів.
  2. Забезпечення удосконалення уроку як основної форми навчально-виховного процесу:

- впровадження інноваційних сучасних технологій;

- урізноманітнення форм індивідуального підходу до навчання та виховання учнів з метою виявлення та розвитку творчо обдарованих учнів; розкриття творчих здібностей учнів початкових класів;

- проведення уроків з використанням технічних засобів навчання (підвищення їхньої ролі в активізації пізнавальної діяльності школярів).

  1. Розвиток в учнів самостійного критичного та креативного мислення, навичок інтерактивного здобування знань.

Copyright MyCorp © 2024
uCoz