Косівсько - Полянський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ст.№2

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

                                                                                                                                                                      Вступ

                                                                                                                             аналіз роботи методоб’єднання класних керівників

 

        Методоб’єднання класних керівників  працювало за складеним планом. Уся  його діяльність була спрямована на реалізацію проблеми «Впровадження ефективних інтерактивних методів і форм організації виховної діяльності».

        Були використані різні форми роботи, проведено педагогічний аукціон «Творчість, пошук, новизна у моїй роботі», тиждень рідної мови, огляд – конкурс учнівських робіт, творів фольклорних жанрів, огляд та обговорення літератури, доповіді, відкриті виховні години, круглий стіл, обмін думками, плюси і мінуси проектної документації, як колективна форма роботи з класним колективом, бесіда «Елементи педагогічної майстерності учителя як організатора учнівського колективу», семінар «Особливості роботи класного керівника з учнями, схильними до девіантної поведінки». Творча майстерня «Класним керівникам-початківцям», обмін досвідом «Портрет сучасного класного керівника».

Систематично проводяться індивідуальні консультації, щодо підготовки та проведення позакласних заходів, та поради психолога, щодо встановлення довіри класним керівником з підлітком, що перебуває у кризовому стані, творчі звіти-класних керівників, що атестуються.

Традиційно учні 9 класу до Дня Вчителя проводять літературно-пісенну вітальню для вчителів «Пишайся вчителями Україно», святковий вернісаж – конкурс листівок.

Шкільне самоврядування в нашій школі – це Шкільна рада «Кісва», яка діє на підставі Статуту та Положення про учнівське самоврядування. Традиційно у школі стало проведення щотижневих загальношкільних лінійок, оперативних нарад з різних напрямків діяльності. Брали участь у районному конкурсі лідерів учнівського самоврядування.

Гурткова робота в школі проводилася на належному професійному рівні. Були проведені звіти гуртків, де гуртківці показали свої досягнення.

Проведена виховна година у 7 класі «7 природних чудес Закарпаття» (Рогожан О.Ю.), у 8 класі «Легенди рідного краю» (Жуковська В.Д.),  свято святого Миколая (Митрюк О.М., Микуляк Г.В., Бужор Т.О.), акція «Серце до серця»

Класні керівники протягом навчального року працювали над поставленими завданнями, координували роботу на виховання класних колективів, а також роботу з батьками. Неодноразово відвідували сім’ї учнів, вивчали психологічний клімат сімей та їх побутові умови.

В нашій школі діють такі гуртки: Народно- драматичний – Ворохта В.І., Туристично – краєзнавчий, шкільне лісництво – Косівський В.П., Хоровий (початкові класи), старші класи , вокальний – Бужор Т.О., Спортивний – Головко С.А., робота гуртків проводиться на належному рівні. Були проведені творчі звіти гуртків.

Класні керівники прищеплюють і розвивають в вихованців почуття, повагу і любов до праці, сприяють повноцінному фізичному розвитку, намагаються попередити правопорушення, сформувати свідомого громадянина, патріота, тобто людину з притаманними їй особистійними якостями і рисами характеру, світоглядом і способом мислення.

        Була організована система самоосвіти класних керівників, взаємо відвідування виховних годин. Систематично проводились індивідуальні консультації щодо підготовки та проведення позакласних заходів.

       В нашій школі діють хоровий та драматичний гуртки (Бужор Т.О., Куриляк І.І.), учні приймали участь у різних виступах в школі. Цікавим і змістовним був проведений виховний захід у 5 класі «Козацькі забави» (Жуковська В.Д., Микуляк Г.В.)

Година спілкування «Наповнюймо серця добром», проведено конкурс малюнків «Я і мої мрії», Свято Миколая.

Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та  прояви особистості учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та їх батьками за місцем мешкання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі.

            Методоб'єднання класних керівників працювало за складеним планом.

Проблемою даного методоб'єднання було «Впровадження ефективних інтерактивних методів і форм організації виховної діяльності».

Використовувались різні форми роботи: круглий стіл «Використання інтерактивних методів виховання», творча майстерня «Класним керівникам – початківцям», тиждень рідної мови, відкриті виховні години, огляд та обговорення літератури, доповіді.

Систематично проводились індивідуальні консультації, щодо підготовки та проведення позакласних заходів.

         Традиційно учні 9 класу проводять до Дня Вчителя літературно-пісенна вітальня для вчителів «Пишайся вчителями Україно!»

        Гурткова робота в школі проводилася на належному професійному рівні. Були проведені творчі звіти гуртків, де гуртківці показали свої досягнення.

Проведена виховна година у 8 класі «Державна і національна символіка України» (Жуковська В.Д.), «Рідна мова, чиста, як роса» - 6 клас (Брехлійчук Г.В.), свято святого Миколая «А хто, хто Миколая любить» - 7-9 класи (Микуляк Г.В., Бужор Т.О.), виховна година «Наповнюймо серця добром» - 9 клас (Воронюк М.І.), свято «Українські вечорниці» - 7-9 класи (Микуляк Г.В.), акція «Серце до серця».

        Щорічно в школі відзначається тиждень рідної мови, огляди – конкурси творів та фольклорних жанрів. У школі працювала шкільна організація учнівського самоврядування «Кісва», яка допомагала в проведенні спортивно-масової роботи, здійснювала волонтерську роботу, роботу з ветеранами, шефську роботу з молодшими школярами. За участю проходили екологічні та трудові десанти, загальношкільні  свята, відбувався випуск сторінок стінгазет, плакатів.

         Класні керівники протягом навчального року працювали над поставленими завданнями, координували роботу та виховання класних колективів, а також роботу з батьками. Неодноразово відвідували сім'їу чнів, вивчали психологічний клімат сімей, побутові умови. Прищеплювали і розвивали вихованцям моральні почуття, повагу і любов до праці, сприяли повноцінному фізичному розвитку, намагалися попередити правопорушення, сформувати свідомого громадянина, патріота, тобто людину з притаманними їй особистісними якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та поведінкою, спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні.

       Адміністрація, психолог школи проводили діагностування рівня вихованості учнів, що дало змогу сформулювати основні виховніз авдання на наступний рік.

       В наступному навчальному році методоб`єднання працюватиме далі над проблемою: «Впровадження ефективних інтерактивних методів і форм організації виховної діяльності».

Педагогічний коллектив продовжуватиме реалізовувати на практиці нові виховні технології з метою переосмислення особистості в системі освіти, тобто учень має стати не засобом, а суб'єктом навчання, виховання і розвитку; продовжуватиме підтримувати зв'язок з виховними чинниками: батьками, позашкільними виховними закладами; спільними зусиллями допомагати учням усвідомити, оцінити себе, як особистість, свої сильні та слабкі риси; отримати впевненість у своїх здібностях і можливостях.

Виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я.    

На 2017 - 2018 навчальний рік педагогічний колектив школи ставить наступні виховні завдання:

Продовжити виховання національно свідомої, здатної до творчої праці, фізично здорової особистості через комплексну роботу всього педагогічного колективу.

Формувати прагнення кожного учня школи до здорового способу життя.

Виховувати людину, здатну самостійно приймати свідомо правильне рішення у будь-якій ситуації.

Залучення батьків до творчої діяльності дітей, використання в роботі їхнього досвіду.

Надавати необхідну кваліфіковану допомогу у виборі майбутньої професії  та визначенні правильних ориєнтирів у подальшому житті.

Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування. Сприяти розвитку самоврядування.

Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.

Активізувати роботу по залученню дітей пільгових категорій до зайнятості  в кружках та секціях в  позаурочний час.

Провести моніторинг вихованості учнів 1-11 класів для покращення роботи класних керівників.

В наступном унавчальному році працювати далі над проблемою: «Впровадження ефективних інтерактивних методів і форм організації виховної діяльності».

 


Copyright MyCorp © 2024
uCoz